srijeda, 4. listopada 2017.

VEC DUZE VRIJEME SAM SAMAC I NEMAM NIKOGA…


Vec duze vrijeme sam samac i nemam nikoga,zena mi je umrla prije 7 godina i poslije toga se nizam zenio.

Neki dan mi kuca neko na vrata i ja izlazim kada ono stoji uplakana djevojka i kaze mi: ” Ja sam sama bez roditelja otac mi je poginuo kada sma bila mala a majka mi je umrla prije mjesec dana,skolujem se sama i moram nekako zaraditi novac ako mozete kupite ove namirnice koje imam jesu malo skuplje ali ja moram nekako zaraditi.”



 Ja je gledam nekako mi je bas bilo zao kupio sam neke namirnice i pitao je da mi ostavi broj ako mi opet kad sta bude trebalo.

Cijeli taj dna sam razmisljao o njoj i posto sam ja sam kontao sam da joj predlozim da dolazi kod mene da mi odrzava stan,pere i slaze ves tj.da obavlja kucne poslove a ja cu joj sve to platiti.

Lakse ce joj biti tako da zaradi novac nego da ovako ide prodavati namirnice.

0 komentari