petak, 6. listopada 2017.

Živim sa ženom koja ima propali brak i dijete iza sebe. Volim i nju i dijete jer su prekrasni i..

1-j
Živim sa ženom koja ima propali brak i dijete iza sebe.

Volim i nju i dijete jer su prekrasni i život mi ima smisla otkad su mi ušetali u život prije 5 godina.

Nekidan sam pričao na telefon s bratom koji mi je toliko digao živac da sam ga urlajući pošlao u pm (opravdano!).

Ona je bila u hodniku i čula moje urlanje.

Kada sam se okrenio prema njoj, ona je stalaja skamenjena od straha zbog mog urlanja.

Nikad nisam digao ruku na nikog, a pogotovo na ženu i ona me toliko poznaje da zna da joj nikad ne bi naudio.


Tek sam tada shvatio koliko se ona boji vikanja i batina.

Ali mi je kroz glavu prošlo i da mi nije puno toga ispričala vezano za svoj propali brak.

Tko zna šta su njih dvoje sve preživjeli.

I sad mi dođe muka kad znam da dijete svaki drugi vikend ide tom kvazi ocu, luđaku i sadistu jer mora po zakonu.

Jest da su susreti pod nadzorom centra, ali me to svejedno grize.

Nešto bi napravio, a ne znam šta i kako.

Izvor: ispovesti.com

0 komentari