srijeda, 4. listopada 2017.

ŽIVJELA SAM ŽIVOTOM DOMAĆICE….


Živjela sam životom domaćice, majke i žene koju niko ne cijeni. Moj muž je uvijek smatrao koliko god da uradim da nije dovoljno. U 10 godina veze i braka nikada ga nisam prevarila i bio je jedini muškarac sa kojim sam imala odnose ali on je konstantno nalazio ljubavnike i imao nenormalne izljeve ljubomore.





Zbog toga sam na neki način i zatvorila se u kuću . Prošle godine mi je ispala prilika za posao u Njemačkoj i onda sam upoznala njega. Otvorio mi je oči i hvala mu na tome. Bio je jedan siguran muškarac koji je znao da cijeni ženu.
Muža sam prevarila ali sada se uopšte nisam nervirala zbog toga. Više sam se nervirala kada nisam
uspjevala dokazati da sam vjerna. Na neki način me je njegova ljubomora i odvela drugom muškarcu. A da….nisam nastavila svoju avanturu.

0 komentari