utorak, 14. studenoga 2017.

BIO MI JE ROĐENDAN I DEČKO ME ODVEO NA VEČERU... BILO JE LEPO...


Bio mi je rodjendan i decko me je odveo na veceru.Bilo je lepo, vecerali smo, smejali se i uzivali u nasim trenucima kao i obicno. Dosao je trenutak kada




je decko ustao i otisao do konobara da plati nas racun. Konobar mu je samo rekao: “Sve je sredjeno”. U tom trenutku u kafani nikoga nismo znali. Kada sam otisla u toalet da piskim, srela sam jednog gospodina odelu za svoje godina lep, zaustavio me da mi kaze da sam mnogo lepa devojka i predstavio se,i rekao da nas on castio vecerom zahvalila sam se na tome i onda smo razmenili brojeve i fb profil




Kada sam stigla kuci, istusirala se… legla, usla na fejs i vidim da me dodao za prijatelja. Prihvatila sam ga, krenuo da mi pise poruke sve super dok nije posao slike svoga tela tad me razocarao odmah sam ga blokirala. Ispricala sam decku celu istinu decko je krenuo da se dere na mene kako sam to mogla da precutim i kako smem da se upoznajem sa drugom muskarcima. Samo sam htela da ispadnem fina nisam imala nameru da prevarim decka. Ne verujem kakvi ljudi postoje.

0 komentari