ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

BIO SAM MAMIN SIN ALI OTKAD SAM SE OŽENIO ZBOG MOJE ŽENE...

Rezultat slika za Bio sam mamin sin, ali od kako sam se oženio zbog moje žene
Bio sam mamin sin, ali od kako sam se oženio zbog moje žene, mama je zamrzila i mene. Od prvog dana mi puni glavu kako ona (moja žena) nije za mene, da je iz loše porodice, da joj je mama (moja tašta) u svoje vrijeme bila najveća drolja, a i dan danas je.





Kada me vidi da mojoj ženici pomažem da pere sudje i čisti kuću naprosto poludi. Sada je utripovala da moj sin nije moj već da je to dijete mog kuma. Hoće da kaže da me vara sa mojim kumom, a sve zbog toga što sam ja crn, a moj sin plav jer je povukao na moju suprugu koja je takođe plava. ALI PLAV JE I MOJ KUM 🙂 dovoljno da moja pametna mama provali istinu.





U zadnje vrijeme je počela da je uhodi i juče mi je došla sva sretna jer konačno KAO ima i dokaz da me žene vara, a onda je pokazala na svom mobitelu par fotografija kako moja supruga i kum ispijaju kafu u jednom restoranu nadomak grada. Kada sam se nasmijao i kada je shvatila da me ponovo nije ubijedila u svoje TEORIJE ZAVJERE, onako drsko mi je rekla da sam totalna budala, da sam glup i da je magarac pametniji od mene. U POČETKU MI JE SMETALO, ALI SADA MI POSTAJE SIMPATIČNA

0 komentari