ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

DANAS SAM BILA U LIDLU SA MUZEM I BAS SAM SE POTRESLA


Bila sam u kupovini sam muzem a inace zivim u Njemackoj. Dok smo cekali na kasi u Lidlu bila je velika guzva a samo je radila jedna kasa i svi smo onako uljudno stojali i cekali da dodjemo na red dok nije jedan majmun otisao na drugu kasu i poceo vikati. Stao je ispred i rekao radnici da otvori a ona mu je fino rekla kako ta kasa ne radi a onda je on poceo psovati i vrijedjati na njemackom.


 Rekla mu je da nema potrebe za takvim ponasanjem a onda je on postao jos gori i poceo joj psovati na nasem oca,majku sve zivo i mrtvo. Ona mu je tada rekla da ga nista ne razumije i da c epozvat obezbjedjenje a onda je uzeo kutijicu sa zvakama i bacio na nju. Tada je doslo obezbjedjenje i izvelo ga a ja nisam mogla da presutim i rekla sam da me zbog takvih kao sto je on sramota sto sam sa Balkana. A onda mi je opsovao majku i pljunuo me rekavsi da gledam svoja posla.

0 komentari