ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

DANAS SAM SE ZADRŽALA KOD LJUBAVNIKA DUŽE NEGO SAM TREBALA. ŽURILA SAM KUĆI I JEDNOSTAVNO...


Danas sam se zadržala kod ljubavnika duže nego sam trebala. Žurila sam kući i jednostavno nisam mogla da čekam na crvenom na semaforu i prošla sam.
 Na moju nesreću samo par sekundi kasnije zaustavila me policija. Inače sam u osmom mjesecu trudnoće, TRBUH DO ZUBA. Tako, prilazi policajac, ja već otvorila prozor: “Gospođo pa gdje toliko žurite?”




“Joj znam šta sam uradila”-dahćem-“Molim vas brzo napišite kaznu” stiskam volan jako i dahćem.




“Žurim u bolnicu, mislim da se porađam”. Policajac sav zbunjen mi samo reče “Izvinite što smo vas zaustavili, sretan put”. Ne znam da li sam tako dobra glumica ili su ovi policajci stvarno glupi, BOLNICA U DRUGOM SMIJERU!

0 komentari