subota, 4. studenoga 2017.

DEVOJKA I JA SMO SE ZABAVLJALI JOŠ U SREDNJOJ… BILI SMO GODINU DANA U VEZI I ONA JE IGROM SLUČAJA OSTALA TRUDNA…


Devojka i ja smo se zabavljali još u srednjoj… Bili smo godinu dana u vezi i ona je igrom slučaja ostala trudna. Ja sam bio besan, za mene je to bilo nešto najgore tada… Ona je bila druga godina, a ja četvrta. Niko nikad nije saznao za naš problem.
Sami smo na odmorima rešavali i ja sam doneo odluku i naterao je da abortira. Ona mi je sa suzama u očima rekla… “Da li znaš da ako abortiram, možda više nikad neću ostati trudna?”




Ja sam joj rekao da ne brine i da će imati dece. Posle dva dana sam je odveo kod lekara i ona je abortirala… Posle samo dva meseca smo raskinuli, jer se ona povukla u sebe, posvetila se školi, a ja ludovao sa društvom i zezao se…




Nismo se više ni viđali toliko po školi, kada bi se sreli samo bi klimnuli glavom u znak pozdrava. Završio sam školu i otišao na fakultet i više ništa nisam čuo o njoj. Danas sam je video posle 5 godina, ja sam šetao trgom sa ženom i dva deteta, a ona je sa svojim mužem šetala pod ruku… Drug mi je rekao da ne može ostati trudna. Žao mi je.

0 komentari