ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

DEVOJKA MI JE IZ BOSNE. DOŠLA JE SAMA U SRBIJU, NAŠLA POSAO, SNAŠLA SE…

DEVOJKA MI JE IZ BOSNE. DOŠLA JE SAMA U SRBIJU, NAŠLA POSAO, SNAŠLA SE…
Devojka mi je iz Bosne. Došla je sama u Srbiju, našla posao, snašla se, a ja student. Kada ide kući u Bosnu, da mi pare i kupim joj studentsku, par puta sam joj kupio i od svojih para, al’ mi uvek vrati.



Kaže čist račun duga ljubav. Neku veče me pitala da joj kupim jer je bila u škripcu, ja pristanem.
Veče pre nego što treba da krene došla je do mene, a otišla od mene bez pozdrava. Jer sam ja konj i naljutio se iz razloga što je napolju pred komšijama počela da skače, pleše kad me vidi..

Otišla je, nije se ni javila da li je stigla.. Osećam se kao najveće govno na svetu. Njoj je bilo drago što me vidi, a mene bio blam.

0 komentari