ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

IMAM 19 GODINA I LJUBAVNICA SAM BOGATOG BIZNISMENA KOJI JE OD MENE STARIJI 27 GODINA...


Imam 19 godina i ljubavnica sam bogatog biznismena koji je od mene stariji 27 godina. Mnogi će reći LUDO, ali činjenica da sam njegovoj kćerci najbolja prijateljica sve to čini još luđim. Svi misle da mi ugađa kao i kćerci jer sam sam sa njegovom kćerkom dobra, ali ne znaju da ja možda i više dobijam od njega. Jedno je sigurno svakodnevno dobijem od njega što ona neće nikada ;). Neki dan dok sam bila kod nje, otvorila mi se i počela da plače. Kaže mama joj ima problem jer je otkrila da je tata vara, boji se da joj se neće roditelji rastati. Slušala sam je, pravila se da sam tužna, a u sebi se smijala.Međutim mojoj sreći je brzo došao kraj, kada mi je rekla da njena mama planira, tačnije 100 % je sigurna da ako i kada uhvati sa kime je muž vara da će toj maloj beštiji da saspe kiselinu po faci. Iskreno nije mi sve jedno sada kada se nalazim sa njim. Sve se plašim da će iza nekog ćoška da mi saspe kiselinu u facu. Razmišljam da probam da raskinem ovu vezu, ako budem mogla jer martori je lud za mnom. Sve bi ih ostavio zbog mene.

0 komentari