ponedjeljak, 20. studenoga 2017.

JA 20 GODINA TRPIM NASELJE PSIHIČKO OD SVEKRA IDIOTA, NE ŽIVIM OD NJEGOVOG PRIMANJA....


Ja 20 god trpim nasilje psihicko od koga od svekra idiota ne zivim od njegovog primanja jer on prima 10000 seljacku penziju. Radimo privatno muz i dvoje dece sve imamo.




Samo nemamo mir koji je glavni. I prokletog dana kad dobijem platu dobijem od svekrva batine i celu platu moram njemu da dam i on raspolaže platu gde će se troši. Kad mi zatrebaju pare za uloske moram jasno i glasno to da mu kažem.




Ako na operem sudove posle ručka onda me udari po glavi i viče na mene kako sam zrela za ludnicu. Kada bi moji roditelji znali sta se desava sa mojim muzem i njegovom prokletom porodicom odmah bi me vratili nazad, od stida naše okoline ne bi mogla da ostavim muza.

0 komentari