subota, 4. studenoga 2017.

MNOGO PUTA SAM RAZMISLJALA DA POBJEGNEM OD KUCE!!


Zelim pobjeci od svoje porodice jer zivim grozan zivot,mnog misle da mi je bajno a zapravo je katastrofa. Moja porodica kao da me mrzi svakodnevno me maltretiraju fizicki i psihicki. Mama mi cak govori da bi me se najradije odrekla i prodala ciganima a oca svog nisam vidjela pet godina jer su me odvojili od njega. Mama se tada rastala od njega i nikada mu nije dala da me vidi a ja bi rado otisla zivjeti kod njega.


 Sad ce mi prvi dan srednje skole i ne znam kako cu otici jer me toliko istukla da sam puna modrica cak imam i po licu. Svi su skoli misle kako ja imam lijep io lagodan zivot jer sam uvijek nasmijana zato sto krijem tugu osmjehom a zapravo bih najvise voljela kada dodjem kuci i legnem da nikako ne ustanem. Pokusavam da stupim u kontakt sa tatom i da mu ispricam sve pa da me odvede kdo sebe.

0 komentari