srijeda, 8. studenoga 2017.

MOJA ROĐAKA ŽIVI I RADI U INOSTRANSTVU, A MUJ JE OSTAO U SRBIJI...


Moja rođaka živi i radi u inostranstvu tj. zapadu. Iako me se ne tiče moram kažem da je njen muž kao imbecil koji ostao u Srbiji. Pre neki dan dobila sam propusten poziv sa njenog fiksnog, mislila sam da se vratila iz Nemačke. Brzo sam se spremila i otisla kod nje da je posetim.




Cim sam dosla pozvonila sam na zvonce, medjutim izasao je njen muz i rekao da udjem da je sacekam. Usla sam, sela na dvosedu da je sacekam. Medjutim, cekala sam izvesno vreme dok se njen muz nije pojavio na veoma cudan nacin. Odmah sam sumnja da nesto muti… Seo je pored mene poceo da mi se unosi u facu i da prica gluposti kako me zeli.




Pitala sam ga gde mi rodjaka ??? on kaze polako smiri se, doci ce… i stavio ruku na moju nogu. Udarila sam ga toliko jako da mi šaka utrnela. Odmah sam odjurila iz te proklete kuce. Sad sedim, pijem kafu… razmisljam da pozovem rodjaku da sve ispricam….

0 komentari