petak, 17. studenoga 2017.

MOJA SUPRUGA KOJA SE KLELA U LJUBAV I GOVORILA DA SAM JOJ SVE NA SVJETU, NA KRAJU ME OSTAVILA SA TROJE DJECE ...


Moja supruga koja se klela u ljubav i govorila da sam joj sve na svijetu me ostavila sa troje male djece i otisla jer joj kako je rekla “treba zabava”. To je bilo prije više od 6 godina. Nisam ni mogao zamisliti koliko će mi biti teško odgajati djecu sam, pogotovo jer su djevojčice. U tih 6 godina moja bivša supruga se niti jednom nije javila da pita za djecu, da ih vidi, nista. Mojim kćerkama od početka govorim istinu tako da znaju kakva stoka im je ‘majka’ i znaju šta je napravila i da nas je sve ostavila zbog malo zabave. Nakon 6 godina moja bivša supruga se vratila, kao da je iz zemlje izašla, niodkuda se pojavila. Odma na vratima je pala na koljena i tražila da joj oprostim, govorila je kako je svjesna svoje greške i da samo želi još jednu šansu. Tada sam napravio najveću grešku u životu, jednostavno slab sam na nju i kao da je svojim suzama izbrisala 6 godina patnje. Za razliku od mene djeci je bilo teže da je prihvate, a kada su konačno počeli da je zovu mama, moja supruga je opet samo nestala, bez ikakve poruke. Ne mog da shvatim zašto sve to radi… Tek sada smo završili i ako se vrati sada znam kako ću da reagujem.

0 komentari