nedjelja, 19. studenoga 2017.

MOM MOMKU SAM BILA PRVA DJEVOJKA U NJEGOVOJ 34 GODINI....


Mom momku sam bila prva devojka u njegovoj 34. godini. Majka mu ima sedmoro dece i njima se posvetila, kao majka kvočka je, kritikuje moje oblačenje, čula sam da govori mom momku da se oblačim kao laka ženska, ona nema dobar odnos sa mužem.




Moj momak je neka vrsta surogat oca za mlađu braću i sestre. Veoma su bogati i stranci su. Otkad je sa mnom njegova majka me ignoriše kao da nisam prisutna i jedva mi se obraća a tri godine smo zajedno.




Njegova mlađa sestra me uvek vređa i ismeva moj stil oblačenja i govora. Mislim da me nisu prihvatili jer sam Srpkinja iako sam doktor nauka i radim na fakultetu.
Posle dve godine smo počeli da živimo zajedno. On je predobar, super se slažemo, sve u stanu zajedno radimo i uvek mi je bio podrška. U krevetu i nije toliko dobar ali vežbamo se. Želi da me zaprosi u Londonu (prijatelji su mi nagovestili) ali njegova majka je više puta rekla svojim ćerkama da to ne želi i da se nada da do toga neće doći. Treba mi pomoć i savet. Da li bist

0 komentari