nedjelja, 12. studenoga 2017.

NAJBOLJA DRUGARICA JE SPAVALA SA MOJIM DUGOGODIŠNJIM DEČKOM NA NEKI NAČIN VJERENIKOM NAKON ČEGA SAM ...


Najbolja drugarica je spavala sa mojim dugogodišnjim dečkom na neki način vjerenikom nakon čega sam prekinula sa tim momkom. Njoj sam to oprostila ali nikad joj nisam zaboravila i čekala sam pravu priliku da joj se osvetim. Nakon 4 godine došao je i taj dan, dan za osvetu. Taj dan je bio dan njenog vjenčanja, znala sam da mi je to idealna prilika da joj vratim za sve što mi je uradila i da ću joj obilježiti njen dalji život, kao što je ona obilježila moj. Prije same ceremonije vjenčanja sam joj sipala malo mlijeka u njen skok. Znala sam da je alergična na mlijeko i da je samo mala količina potrebna da joj izazove alergisku reakciju. Nakon nekih 15-ak minuta ona je dobila osip po celoj koži, a svom sekundom po njenoj koži je izlazilo sve više crvenih mrlja. Vrištala je i plakala zato što to nije mogla pokriti šminkom, izgledala je kao da je šugava. Htjela je otkazati vjenčanje ali onda se posvadjala sa dečkom jer on nije htjeo da se blamira i otkazuje vjenčanje. Morala je biti mlada to veče i baš svi su je cijelo veče kiselo gledali, mnogi nisu smjeli čak ni da je dodirnu, da joj prođu jer su mislili da je neka zaraza je spopala. Slike sa venčanja ja verujem da bi ona najradije spalila ali moraće da ih sačuva kao uspomenu, a ja ću se uvek slatko sećati tog dogadjaja.

0 komentari