petak, 3. studenoga 2017.

POSTAVIO SAMO JOJ SKIRIVENE KAMERE U SOBU…


Uhvatio sam zenu u prevari, zapravo na osnovu sumnje postavio sam kameru u spavacu sobu i nakon par dana imao sam sta da vidim. Dok sam gledao snimak bilo mi je jako tesko, doslo mi je i da placem i bio sam mnogo ljut,stotinu misli mi je prolazilo kroz glavu.
Cak sam razmisljao i kako da joj se osvetim jer sam je volio najvise na svijetu i cijeli zivot sam joj posvetio.
Ali na kraju videa sam cuo kako mu ona govori da je ovo izmedju njih dvoje samo se* a da ona zapravo voli samo mene i da sam ja muskarac njenog zivota i da me ne bi ni sa jednim mijenjala.
To mi je promijenilo razmisljanje jer ipak ona mene voli,a i ja sam svjestan da nisam nesto bas dobar u krevetu i zato ne znam sta da radim.
Ona vjerovatno ima potrebu za boljim se**m i zato je nasla ljubavnika.
Ljudi moji sta a radim kako da rijesim ovu situaciju???

0 komentari