ponedjeljak, 20. studenoga 2017.

PRE NEKOLIKO GODINA IMALA SAM MOMKA. MOJI IMAJU DOSTA PARA....


Pre nekoliko godina imala sam momka.Moji imaju dosta para i zelela sam da vidim da li je on bio sa mnom radi mene il zbog novca.Zbog nekih njegovih neobjasnjivih postupaka,odlucila sam da ga testiram. Jednom prilkom sam mu rekla da su moji bankrotirali i da smo izgubili kucu i sav novac.Dva- tri dana se pravio da mu je zao i tesio me je,ali vec peti dan sam mu dosadaila jer je ON morao da placa skupe vecere u restoranu,koje sam ja inace placala.

 Raskinuo je uz neki totalno besmislen razlog i pobegao glavom bez obzira kao neka kukavica. Ne znam da li sam ispravno postupila jer sam ga lagala ali bar znam na cemu sam.Sada imam momka koga nije briga za moj novac i koji me iskreno voli. Zaprosio me je i planiramo svadbu za 3 mesec

0 komentari