subota, 18. studenoga 2017.

PROŠLE GODINE SAM SE UDALA I OD TADA KOMŠINICA MOG MUŽA REDOVNO DOLAZI NA KAFU...


Udala sam se prosle godine i komcinica nam gotov svaki dan dolazi na kafu i to ne najavljena.
I tako muz i ja zbog poslovnih obaveza cesto znamo biti odsutni od kuce,ali njoj to ne smeta ona dodje sama i pije kafu s ojim muzem ako mene nema.




I neki dan ja dolazim s posla cujem da ona ima u kuci i njih dvoje piju kafu,i ja ne udjem u kucu nego odem kod njenog muza i sve mu to ispricam i kazem kako to stvarno nije uredu koliko god njih dvoje durgovi bili.
I slozi s eon sa mnom i tako i nas dvoje odlucimo da pijemo kafu i gledmao film,kada se komsinica vratila i zatekla nas dvoje napravila je haos pocela razbijati po kuci zasto smo nas dvoje sami.




Kada je moj muz saznao naljutio se na mene nije htio pricat sa mnom,eto koliko ljudi mogu biti poremeceni kada njih dvoje to rade uredu je a ako nas dvoje to je katastrofa.

0 komentari