ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

RADIM U ŠVICARSKOJ I IMAM PLATU 14000 EVRA…


Radim u Šajcarskoj, imam platu 14000 evra, vozim Porsche, imam svoju trospratnu kuću. Do pre 10 godina bila sam siromašna, od kako otišla tamo, živim super. Pre toga su mi se smejali ako živim, kako nemam. Sad je došlo vreme da im se svetim. GAZIM SIROTINJU. Kad dođem za Srbiju, uletim sa mojim autom pogušim seljake prašinom. Sve te komšinice koje mi se smejale ranije kako nemam, non stop se vozam autom ispred njihove kuće… jednoj komšinici sam rasturila brak jer je mrzim i prezirem… spavala sam sa njenim mužem, a njemu smotanku sam obećala kako ću ga povesti sa mnom. HAHAHAHAHA ISPALILA SAM GA POSLE SVADJE SA NJEGOVOM ŽENOM. Jadničak je ostao na ulici, bez krova na glavi. Dalje ne znam šta im se desilo. I ne zanima me. Još jednoj bivšoj prijateljici da se osvetim i ŽIVEĆU MIRNO U MOJOJ GLAVI. Izvor :

Komicnistatusi.rs


0 komentari