ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

SUPRUGA MI ODE NA SAJAM I N.S I SUMNJAO SAM..


Moja supruga s kojom nisam vjencan odlazi na sajam u Novi Sad a ja sumnjam da zeli da se vidi sa bivsim ali nikako ne mogu da ih otkrijem. I kada se kupala ugrabio sam priliku da njen viber instaliram na racunar i uspjelo mi je,ujutro ona otisla sve ono klasicno volim te ljubavi,nedostajat ces mi blabla.. Nakon 2-3 dana njoj salje ona poruku njemu da ga je vidjela i da ne bi trebao koristiti telefon dok vozi,a on njoj odgovara kako je preumoran i da bi mu jako prijalo da ga izmasira. A ona odgovara da ima jako spretne i brze ruke,ja prosto ne mogu da vjerujem pa zar zena s kojom ocekujem dijete i vec oko 12 godina smo u vezi moze to uraditi. Zaista sam tako skrhan da ne znam sta da radim,da nije trudna sigurno bih je ostavio a ovako ne mogu radi dijeta. Kako zena covjeku moze unistiti zivot to nije normalno.

0 komentari