subota, 11. studenoga 2017.

UDALA SAM SE ZA MUŽA BAŠ IZ LJUBAVI I STVARNO GA VOLIM, ALI ETO DESILA MI SE GREŠKA KADA SAM ...

Slikovni rezultat za Udala sam se za muža baš iz ljubavi i stvarno ga volim, ali eto desila mi se greška kada sam izašla van sa svojim prijateljicama i upoznala jednog lika. Verujem da se od toga ništa ne bih dogodilo da ...
Udala sam se za muža baš iz ljubavi i stvarno ga volim, ali eto desila mi se greška kada sam izašla van sa svojim prijateljicama i upoznala jednog lika. Verujem da se od toga ništa ne bih dogodilo da nisam previše popila i da sam bila svesna što i sa kim radim. Sećam se da smo završili u krevetu i da smo spavali zajedno, nakon toga sam otišla kući onako slomljena i još vodila ljubav sa mužem jer on voli kada malo popijem pa onda vodimo ljubav jer kaže da sam tada drugačija žena puna strasti i onako divlja što njemu i odgovara. Kasnila mi je više od mesec dana i neki dan sam napravila test za trudnoću koji se pokazao pozitivnim da sam trudna, i sada me najviše muči što nisam sigurna čije je, i ne znam što da napravim ako nije muževo jer sam sigurna da će se razlika videti kada se dete rodi. I biti će velika razlika sigurno jer taj lik sa kojim sam ga prevarila je kinez, mislim te je rase i stvarno ne znam na koju sam uopšte foru završila sa njim u krevetu jer inače ne volim muškarce drugih rasa niti ništa kako da sa znam pre porođaja da li je dete kinesko ili?

0 komentari