utorak, 5. prosinca 2017.

BILI SMO U VEZI 4 GODINE, SADA SMO U BRAKU 3. JA SE TRUDIM DA BUDEM LIJEPA, DOTJERANA....


Bili smo u vezi 4 godine, sada smo u braku 3. Ja se trudim da budem lijepa, dotjerana i atraktivna kao i prvog dana što sam bila, kada smo se upoznali.
 Sedmično idem 2-3 puta u salon ljepote, šminka (danjska, noćna, ljeto, zima) uvijek top dotjerana i zbog sebe,




a i zbog mog muža, ali nakon što smo proveli 7 godina zajedno i nakon što sam se toliko trudila, jutros mi je muž priznao da nije znao koliko sam lijepa dok se prvo jutro nisam probudila pored njega, bez šminke, frizure,




odjeće, onako prirodnog izgleda i da bi biše volio da vrijeme koje provodim dok se srećujem, šminkam, dok sam u salonima ljepote, da sam pored njega ona prirodna ja. Ko može da ugodi muškom rodu

0 komentari