petak, 1. prosinca 2017.

IMAM 17 GODINA I ČITAV ŽIVOT ŽIVIM SA TATOM....MAMA NAS JE OSTAVILA KADA SAM IMALA.......


Imam 17 godina i čitav život živim sa tatom. Mama nas je ostavila kada sam imala samo 2 mjeseca. Sve što znam o njoj je njeno ime, ne znam ni kako izgleda, jer je tata sve fotografije spalio nakon njenog odlaska. Tata se lijepo brinuo za mene i ono što mi je uradio prošli vikend zbog toga me dodatno pogodilo. Srce mi se steglo od tuge, mislila sam da ću umrijeti, a i sada mi nije ništa bolje. Prošli vikend je došao sa svojim prijateljem, kolegom sa posla.




Poslužila sam ih pićem i mezom, a onda nakon nekih pola sata tata je pozvao i mene iz moje sobe da dođem sa njima da sjedim. Bilo mi je malo čudno, jer mi nikada nije dozvoljavao da se zadržavam kada mu dođu prijatelji u goste. Sjela sam za stol sa njima, a tata mi je tada rekao da sjedem do njegovog prijatelja. Iznenadaila sam se pitala ga zbog čega to, a on mi je rekao da vidi kako ću izgledati pored budućeg muža. ŠOK! Hladan znoj me oblio… kratko sam ga pitala “ŠTA?” a on mi je rekao da je njegovom prijatelju nedavno umrla žena, a da je vrlo dobar čovjek pored kojeg mi ništa u životu neće nedostajati. Sve su se dogovorili, taj njegov prijatelj će sačekati da ja napunim 18 godina i tek onda ćemo se vjenčati. Nikada ocu nisam ni jednu ružnu riječ izgovorila, nikada ga ni na koji način nisam uvrijedila i stvarno ne znam šta da radim.




Vjerovatno je tata zaista procijenio da će mi biti dobro pored tog čovjeka, što se tiče finansijske situacije, nije tolika razlika ni u godinama ima 31 godinu, ali, emocije, osjećanja, kako se sa tim izboriti… na kraju kako momku da kažem da s udajem za drugog. Dodatno boli i pomisao da me tata prodao i stvarno ne znam kako da se izborim sa ovom situacijom, otac, momak, ja neko će morati da bude povrijeđen, KO? 🙁

0 komentari