nedjelja, 3. prosinca 2017.

ISPOVEST: IMAM VELIKI PROBLEM, RAZAPELA SU ME VELIKA OČEKIVANJA. NAIME, UDATA SAM U SIROMAŠNOJ PORODICI, MAJKA DVOJE DECE ...


Imam veliki problem, razapela su me velika ocekivanja. Naime, udata sam u suromašnoj porodici, majka dvoje dece. Brak ko brak, udala sam se jer me majka prisiljavala na to. Dve i po godine otkako
sam ljubavnica mužu najbolje drugarice, on je imućan, vozi besan auto, odvaja od plate da bi mi
obezbedio bolji život.


 On je meni napravio drugo dete i moj suprug ne zna da sam rodila ljubavnikovo dete. Dok nisam ostala u drugo stanje ljubavnik je obećao da će se razvesti od žene i posvetiti život meni, ja bih to isto učinila, ali uvek dodje djavo po svoje. Ljubavnik je otkazao sva obećana i noće da prekine sa mnom svaki kontak. Ja ne želim da se ova ljubav završi. Pomozite mi, daj te mi neki savet kako da zadržim ljubavnika? hvala unapred

0 komentari