utorak, 19. prosinca 2017.

MISLILA SAM DA MUŠKO ŽENSKA PRIJATELJSTVA POSTOJE. MOJ NAJBOLJI DRUG JE....


Mislila sam da muško ženska prijateljstva postoje… Moj najbolji drug ima djevojku sa kojom je u vezi skoro 5 godina, uvijek mi je govorio je sretan sa njom, ali… juče je došao kod mene sa 101 ružom, klknuo ispred mene nakoljena i zaprosio mene.




Pružio mi je dijamantski prsten i rekao da želi da ja budem ta koja će nositi njegov prsten na svojoj ruci, da želi da sa mnom provede život jer je shvatio da smo ja i on jedno za drugo rođeni… Gledala sam ga zbunjeno, sva u šoku, jer do tada svih ovih godina nikada se prema meni nije na taj način ophodio i tada sam bez razmišljanja rekla NE…
odbila sam ga mada je stvarno dobra prilika, ali nisam željela svoju sreću da pokušam graditi na tuđoj nesreći, ipak su (on i njejova djevojka) 5 godina skupa, znam djevojku i znam da ga i ona iskreno voli. Isti dan je ona na svom FB u objavila da se vjerila, te podijelila fotografije ruža i zaručničkog prstena, onoga što je tog




dana ranije bilo ponuđeno meni. Sva sam nekako zbunjena, iskreno malo me je ovim postupkom i razočarao!

0 komentari