ponedjeljak, 18. prosinca 2017.

Moj sin je pravi muškarac… zna kako sa ženom, ZNA UDARITI ŠAKOM OD STOL....


Moj sin je pravi muškarac… zna kako sa ženom, ZNA UDARITI ŠAKOM OD STOL, a bogami nekada zna i nju da udari, kada zasluži. Moj muž nije bio takav i mnogo sam propatila u životu, sve sam morala odrađivati ja, sve je bilo na meni kao da sam ja muško, ali moj sin, ni sličan ocu koji je… kako da kažem obični papučar.




Zbog toga sam ga od prvog dana braka varala i danas iako imam skoro 50 godina imam ljubavnika, jednostavno treba mi pravi muškarac barem povremeno. Moj sin može biti siguran da ga snaja neće varati. Juče kada je došao sa posla nije ga čekala kafa na stolu i tako ju je “išaketao” tu pred nama da mi ju je nekako bilo žao, iako je realno zaslužila.




Ustala sam da je zaštitim, a bezobraznica mi je tada rekla da sam sve ja kriva i da ga ja navraćam da bude takav prema njoj. Mnogo me povrijedila i naljutila, toliko da sam krenula i ja jedan šamar da joj “lupim”, ali moj SINČINA ponovo se pokazao kao pravi muškarac i on sve “rasčistio” sa njom. JUTROS UJUTO U 8 SATI KAFA NA STOLU… DOK SMO JE POPILI ISPEKLA SE I PITA… šta da kažem, nema bolje snaje niko u gradu, smo što je nekada treba malo navesti na pravi put, da tako kažem… Da sam bogdom i ja imala takvog muža kao što je moj sin… jer u vezi, u braku muško treba da bude muško, a onda je i ženi mnogo lakše…

0 komentari