nedjelja, 3. prosinca 2017.

Očevo potresno pismo: Kćerkama nikad nisam rekao da sam čistač ulice kako me se ne bi stidjele


Roditelji su spremni da rade bilo koji posao samo da bi svojoj djeci obezbijedili normalne uslove za život. Jedan čistač ulice pošteno je radio svoj posao, ali djeci nikad nije rekao čime se bavi jer nije želio da ga se stide.

Odlučio je da im napiše pismo, a od ovih riječi će vam krenuti suze.
Prenosimo ga u cijelosti:

“Nikada svojoj djeci nisam rekao šta radim. Nisam želio da me se stide. Kada me najmlađa kćerka upitala šta radim neodlučno sam rekao da sam radnik. Prije nego što dođem kući okupam se u javnom toaletu kako ne bi imale nikakve naznake posla koji radim. Htio sam da moje kćerke idu u školu, da ih obrazujem. Htio sam da budu dostojanstvene pred ljudima. Nikada nisam želio da ih neko potcjenjuje kao što to rade sa mnom.

Ljudi su me uvijek ponižavali. Svaki novčić koji sam zaradio uložio sam obrazovanje svojih kćerki. Nikada nisam kupio novu košulju već sam novac koristio da im kupim knjige.

0 komentari