utorak, 5. prosinca 2017.

PREVARILA SAM MUZA I TO U JAVNOJ KUCI


Prvi put nakon petnaest godina braka prevarila sam muža. Spavala sam s drugim muškarcem. On to naravno ne zna i neće nikada saznati.

Da li mi je sad žao? Nije. Žao mi je samo što to nisam i ranije napravila. Znam da će sada neki reći nešto u stilu: «Pa i nije to baš neki podvig, prije ili kasnije svaka žena prevari muža.

Ili bar većina.» No kako sam ja to napravila. E to ni ja još ne mogu vjerovati.Napravila sam to kao prava dama, kao dama sa Zapada.

Otišla sam u javnu kuću za žene. Pojma nisam imala da takvo nešto postoji sve dok nisam jednog dana službeno otputovala u Zürich.

Bilo nam je jako lijepo jer su muskarci odlicni a pri tome smo zaradile 180 franaka za samo sat vremena.

Na to me nagovorila prijateljica kod koje sam bila i dogovorile smo se da nikada to nikome necemo ispricati

0 komentari