ponedjeljak, 18. prosinca 2017.

ROLAT SA KARAMELOM I KOKOSOM....ŠTO JE NAJBITNIJE KADA SE NAREŽE DOĐE GA DOSTA

Image result for KARAMEL OBLATNE
Sastojci 
Sastojci za karamel keks:
100 g šećera
175 ml mleka
150 g mlevenog plazma keksa
Sastojci za rafaelo premaz:




3 kašike vode
60 g šećera
100 g putera
100 g mleka u prahu
50 g mlevenog kokosa
i još
1 list oblande veličine 30cm X 23cm

Priprema
1.
U manju šerpicu staviti šećer i na nižoj temperaturi ostaviti da se otopi dok ne dobije lepu karamel boju, dodati mleko ( umesto mleka može i voda ) i kuvati, mešajući dok se šećer potpuno ne otopi. Dodati samleveni keks i sve brzo dobro sjediniti.
2.
U originalnom receptu ne kaže da li list oblande prethodno držati između dve vlažne krpe da omekša ( ja sam se bojala da mi oblanda ne pukne prilikom motanja pa sam je ipak držala vrlo kratko između dve vlažne krpre ) premazati karamel keks preko lista oblande.
3.




Uporedo sa kuvanjem prvog fila kuvati i drugi fil, da bi oba bila topla kad se premazuju. ( sledeći put ću probati sa toplim filovima preko oblande bez da je stavljam između dve vlažne krpe pa ću videti da li ćemi oblanda pući prilikom motanja )
4.
U šerpicu staviti puter i šećer sa tri kašike vode i na srednjoj temperaturi, mešajući, pustiti da se otopi. Skloniti sa šporeta i umešati mleko u prahu i kokos i sve dobro, mešajući žicom za mućenje sjediniti. Ovu kremu premazati preko karamel keksa i uviti u rolat.
5.
Uviti u najlon foliju i ostaviti na hladnom mestu da se dobro ohladi. Ohlađeno seći na šnite 2-3cm široke. Najbolje je koristiti oblandu sa većim kockama ( vizualno lepše izgledaju kad se iseku nego sa sitnim kockama. Ja sam koristila sa sitnim kockama jer nisam imala druge a originalni recept je sa krupnijim kockama ) Kada premazujete oblandu krupne kocke okrenite prema radnoj površini a premazati stranu koja je ravna.

0 komentari