ponedjeljak, 8. siječnja 2018.

OSTAVILA OPROŠTAJNO PISMO I OBESILA SE: Slobo da zna, ovaj život nije za mene. Ja vama halalim, halalite i vi meni. Poruku zaokružila u obliku srca


Ispred porodične kuće, jecaji i plač prekidali su bolnu tišinu. Malo je ko hteo da govori o ovoj nezapamćenoj tragediji. Prva komšinica Suada Džafić još ne veruje da mirne, tihe i povučene 17-godišnjakinje više nema

Tinejdžerka se obesila u utorak, a porodica nesretne devojke ostala je šokirana saznanjem da je njihova kćerka odlučila da digne ruku na sebe. Ispred porodične kuće, jecaji i plač. Malo ko želi da govoriti o ovoj nezapamćenoj tragediji. Prva komšinica Suada Džafić još ne veruje da više nema mirne, tihe i povučene 17-godišnjakinje.

 


“Niko ne može da veruje šta je uradila. Bila je fino dete. Nije se znalo za nju, bila je za deset”, kaže Suada.

Kobnog jutra tinejdžerka je doručkovala sa svojom porodicom u staroj kući, posle čega je otišla u kuću, koja se adaptirala i gde su uskoro trebali svi da pređu da žive.

“Tog jutra joj je došla i starija sestra sa detetom. Kako pričaju, sve je bilo najnormalnije. Doručkovala je s njima, igrala se sa sestrinim detetom i otišla u kuću koju rade. Ubrzo je tamo pronašla njena sestra obešenu. Užasna tragedija”, kaže vidno uznemirena Suada.



Posebno ih je slomilo oproštajno pismo koje je ostavila, u kome traži oproštaj od svoje porodice.

“Ostavila je oproštajno pismo sa kratkom porukom: “Ovaj život nije za mene. Ja vama halalim, halalite i vi meni”, a onda je poruku zaokružila u obliku srca”, kaže Suada, ističući da još niko ne može ni da nasluti šta je moglo da natera 17-godišnjakinju da okonča tek započetu mladost i život.

“Pokušavamo da shvatimo zašto je to uradila. Znamo samo da se požalila prijateljici iz škole da joj noći nikad nisu bile duže. Šta je razlog tome, jer joj je porodica, niko ne zna”, kaže Nejra Handžić, čija se sestra druži sa sestrom nastradale.

0 komentari