srijeda, 10. siječnja 2018.

ŠETAMO SE ULICOM JUČE, ŽENA KĆERKA I JA, KAD ODJEDNOM NEKI MOMAK IZA NAS GALAMI..


Šetamo se ulicom juče, žena, kćerka i ja, kad odjednom neki momak iza nas galami na trudnu ženu. Krenuo sam odma da to prekinem, kad me žena povuče za ruku i reče “stani to nije naš problem”, vratio sam se i gledao kako se svađaju od nas na dva metra.




I onda samo momak pridje blize i gurnu trudnu ženu i ona pade i još joj i šamar opali i počeo da se smije, e onda sam potrčao i onako u naletu počeo da ga udaram čim god sam stigao, osjetio sam da je neko skočio na mene da izvuče tog momka, koji je to iskoristio i počeo da trči dalje.
Brzo sam sa sebe skinuo “skakača” i počeo da ga sustižem, oborio sam ga na pločnik, počeo je da viče “OVO JE SKRIVENA KAMERA” okrenem se iza sebe kad trči žena, kamermani i trudnica koja je skinula umetak stomaka.




Momak je završio sa dva izbijena zuba, “skakač” polomljeno rebro. Radili su dokumentarni film o nasilju nad ženama i pomoć drugih. Rezultat je poražavajući u 14 gradova gde su radili performans jedini sam ja ovako reagovao. Eto sudbine, završih i ja u filmu koji će se prikazivati u Spaniji.

0 komentari