utorak, 9. siječnja 2018.

UDALA SAM SE ZA 5 GODINA MLAĐEG MUŠKARCA....RODITELJI SU GOVORILI DA GRIJEŠIM


Udala sam se za 5 godina mađeg muškarca, ja imam 29, a on 24 godine. Mnogi, počevši od mojih roditelja su mi govorili da griješim i da će mi ta razlika u godinama donijeti u životu više lošeg nego dobrog. Nisam ih slušala. Porodila sam se prije 3 mjeseca i od tada sam počela da shvatam riječi mojih roditelja.





Sinoć sam se probudila, tačnije probudio me plač naše kćerkice, a kada sam ustala moj muž je onako zatvorenih očiju prošaputao I JA BIH DA MALO CUCLAM… grozno, sav je djetinjast, bilo mi je došlo da mu kažem da ide mami da cucla, ali sam nekako prešutila.
Umjesto da ustane i pomogne mi oko bebe, njemu je do toga i to u 5 sati ujutro. I nije prvi puta da tako nešto radi, još se frajer naljuti kada ga odbijem.





Nema razumjevanja ni malo, 9 mjeseci trudnoće, porođaj i 3 mjeseca nespavanja, ali on to ništa ne razumije, i samo mu je bitno da zadovoljava svoje potrebe i kada bih dala mogao bi čini mi se svaki sat da radi one stvari. Djevojke dobro pazite i ne ulazite u vezu sa balavcima, loše ćete proći, govorim iz iskustva. Tražite starije
muškarce!

0 komentari