nedjelja, 3. rujna 2017.

ODRASLA SAM SA BABOM JER SU MI SE MAJKA I OTAC RAZVELI PAR MJESECI NAKON ŠTO...

Rezultat slika za ODRASLA SAM SA BABOM JER SU MI SE MAJKA I OTAC RAZVELI PAR MJESECI NAKON ŠTO...
Odrasla sam sa babom jer su mi se majka i otac razveli par mjeseci nakon što sam se rodila, a mene su se da tako kažem ODREKLI. Baba me je prihvatila i odhranila. Imala je penziju od nekih 15 eura, od toga smo živjeli, sjećam se jednom kada sam trebala da izađem sa drugaricama i nisam imala šta da obučem,




nikada od babe nisam tražila više od hljeba, soli i vode, a ona me je sačekala sa tada najmodernijom haljinom
rekla je da nije išla na preglede mjesec dana da bi mi priuštila tu haljinu i evo 17godina je prošlo moja baka za mjesec dana puni 80 godina. Ja sam završila faks, imam dobar posao, samim tim dobru platu, ali i dalje živim istim životom, sa mojom babom,




istina malo lagodnijim životom, ali sve dijelimo zajedno. Nadam se da će još dugo da poživi i da ću da joj uljepšam život, jer to je najmanje što mogu. Baba mi je dala život, ko zna gdje bih bila i šta bi bilo sa mnom da nije nje bilo

0 komentari