nedjelja, 5. studenoga 2017.

NEKA OVO BUDE PORUKA SVIMA...BRAT MOJE PRIJATELJICE JE VIDEO MOJU SLIKU KOD NJE U TELEFONU...

Rezultat slika za NEKA OVO BUDE PORUKA SVIMA...BRAT MOJE PRIJATELJICE JE VIDEO MOJU SLIKU KOD NJE U TELEFONU
Brat moje prijateljice je video moju sliku kod nje u telefonu i poslao mi zahtev za prijateljstvo na fb-u. Znala sam da postoji, ali pošto ne živi ovde, nikada je nisam ni pitala bilo šta. Kada sam videla njegove slike, danima sam se smejala, mislim, nikako moj tip, strašno!




Pokušavao je da piše, ja odgovorim iz kurtoazije, samo kratko. Posle skoro 2 godine, krene nešto da se zeza, ja bila raspoložena i tako kreće dopisivanje. Prvo fb, pa viber, onda skajp i razgovori od po par sati svaki dan. Skapiram da je extra lik, da ume da bude odličan sagovornik, da je pametan, duhovit i iznad svega-duša!




Onda dođe za Srbiju, vidimo se, ljubav počne da cveta. Da ne veruješ. Danas ga volim najviše na svetu! Nikada, ali nikada ne sudite ljudima na osnovu fizičkog izgleda. Dajte im priliku da pokažu ko su stvarno. Možda i Vas sreća čeka tamo gde i ne slutite.

0 komentari