četvrtak, 16. studenoga 2017.

Obolila je od bolesti OPADANJA KOSE i zbog toga nije htjela na maturu. Pogledajte sta je njena majka napravila i ucinila je NAJLJEPSOM MATURANTICOM!


Kada se u životu pojave izazovi, pozitivan stav i pomoć bliskih osoba je ono što najviše pomaže. Srednjoškolka Madisyn Babcock (17) ima alopeciju, bolest koja izaziva opadanje kose. Kada se trebala pripremiti za slikanje na kraju srednje škole, njena je majka došla na ideju koja je njenoj kćeri trebala vratiti samopouzdanje.
Kako bi prokazala svoju prirodnu ljepotu i podigla javnu svijest o svojoj bolesti, Madisyn je zamolila majku da joj glavu oslika cvijećem, prenosi “Index“…
“Moja je majka uvijek bila talentovana umjetnica.“, rekla je Madisyn. “Uvijek me poticala da budem svoja i voli cvijeće pa sam znala da je ona prava osoba za to.”
Fotografkinja Chelsea Taylor već je jednom slikala Madisyn i kaže da je djevojka od samog početka svoje bolesti ostala pozitivna i pokazivala je drugim djevojčicama da trebaju voljeti sebe i prihvatiti svoju prirodnu ljepotu.
Na dan slikanja, Madisynina je majka satima oslikavala njenu glavu, a prekrasni rezultat odraz je Madisyninog vedrog duha.
“Odabrala sam cvijeće, jer pristaje uz moj karakter.“, objasnila je Madisyn. “Mislim da sam stvarno postala osoba koja sam trebala biti.”

0 komentari