subota, 2. prosinca 2017.

MOJ MUŽ JE NAJBOLJI MUŽ I ČOVJEK NA SVIJETU, ALI NJEGOVA MAMA....


Moj muž je najbolji muž i čovjek na svijetu, ali… njegova mama, MOJA SVEKRVA je najgora svekrva i žena na svijetu. Već 4 godine se nadam da će se promjeniti, ne samo zbog mene, već i zbog mog muža koji nejverovatno pati pokušavajući izbalansirati odnos njegove mame prema meni. Naziva me raznim pogrdnim imenima, govori da sam KU,




da ljubavnike mjenjam kao čarape i razne druge slične stvari. Sve sam pokušala da joj se približim, ali to jenemoguće, čak sam je počela zvati “mama” a tada mi je takve uvrede sasula da sam zaplakala. Danima sam razmišljala i shvatila sam da ukoliko ovako nastavimo da živimo moj muž koji je izuzetno dobra osoba će najviše da trpi i na kraju da od sikiracije strada. Zbog toga sam mu danas rekla da želim da se razvedemo i da on pokuša da nađe neku drugu koja će odgovarati i njegovoj mami. Moj muž je tada zaplakao, prvi puta u životu sam vidjela da plače i rekao mi da ga ne ostavljam i da ukoliko želim već sutra ćemo da se odselimo.




Ne znam šta da radim, nas dvije očigledno ne možemo zajedno, a moj muž bez nas dvije zajedno nikada neće biti potpuno sretan, znam to i zbog toga mislim da bi bilo bolje da se razvedemo, ipak mama je mama i prije će mene preboljeti nego ženu koja ga je rodila.

0 komentari