četvrtak, 27. travnja 2017.

IMALA SAM 22 GODINE KADA SAM ABORTIRALA... PREKINULA SAM TRUDNOĆU U ŠESTOM MESECU. DETE, TO KOJE SAM ...

Slikovni rezultat za Imala sam 22 godine kada sam abortirala… prekinula sam trudnocu u šestom
Imala sam 22 godine kada sam abortirala… prekinula sam trudnocu u šestom
Dete, to koje sam abortirala, bilo bi poput biljke, što bi se laički reklo. Posle toga dugi niz godina nisam mogla da ostanem trudna, a onda sam sa punih 30 godina ostala trudna ali samo 3 mjeseca kasnije sam imala spontani pobačaj.



Tek sa 34 godine sam rodila, ali uz mnogo muke i bola, carskim rezom. Na sreću rodila sam zdravo dete i sada živim normalnim zivotom, imam porodicu, prijatelje, posao.



Mislim koliko meže biti normalno obzirom da imam 40 godina a da mi dete tek kreće u školu. Teoretski da sam se porodila sa 22 godine sada sam mogla biti već i baka. Često se pitam kakav bi mi život bio da sam rodila prvo dete i da li je medicina u to doba mogla otkriti sve te anomalije?

0 komentari