srijeda, 17. svibnja 2017.

CELU GODINU SAM RADIO DA BIH USPEO DA ODVEDEM DEVOJKU NA MORE....


Celu godinu sam radio da bih uspeo da odvedem devojku na more i tu u Grčku, Santorini… ko ne zna jedna od najjskupljih i najboljih destinacija u svetu. Tri godine smo se zabavljali i želio sam joj prirediti to nezaboravno letovanje, čak je tamo i zaprostit…
Krenuli smo za Grčku a onda mi je na pola puta stigla poruka od druga da je noć pre toga spavao sa mojom devojkom dok je



ona sedela pored mene i smeškala se. Nisam mu verovao, napisao sam mu da laže, a onda mi je on poslao par fotografija i kraći video klip… TUGA! Tri godine smo zajedno i tri godine me laže da je nevina… poljubio je nisam…



a ona kao najveća drolja. Istog trenutka sam odlučio da je kraj… Tu noć kad smo stigli u hotel sačekao sam da zaspi i vratio se u Srbiju. Ostala je sama da ljetuje 10 dana, bolje nije ni zaslužila.

0 komentari