srijeda, 10. svibnja 2017.

CRNA TORTA


Jednostavan recept ( popularna torta iz 80-tih) koji će se mnogima dopasti. Fini spoj čokolade i šlaga tortica u tri sloja..sa malim trikom od iste smjese i biskvit i krem a opet različit okus biskvita i kreme. Nije veliki trud a torta odlična brza..bez puno posla.

Sastojci
6 jaja
20 dag šećera u prahu
20 dag maslaca
10 dag oraha
3 žlice kakaa
10 dag čokolade crne za kuhanje
2 dcl Slatkog vrhnja Dolcela ili neko drugo
Vanilin šećer bourbon Dolcela
ekstrakt bi Bittermandel





Priprema
1.
Žutanjke i šećer (ako nemate šećer u prahu sameljite na mlinčić za kavu i prosijete ga ).. pjenastoizmiksati te dodati pjenasto izrađeni maslac te izjednačiti smjesu. U smjesu dodati orahe ( nisam imala dovoljno pa sam dodala 1 žlicu lježnjaka i mrvica). Dodati kako i rastopljenu čokoladu ekstrakt bittermandel vaniliju burbon šećer .Dodati ostale sastojke osim slatkog vrhnja.
Dobivenu smjesu podijelite u dva dijela ..otprilike podjednako ili ako želite fiše file onda vam je biskvit manji..ali najljepše je podjednako da ispadne i biskvita i file.. Jedan dio szaviti u kalup torte promjera 24 cm namazan maslacem i mrvicama a drugi dio staviti u frižider da se fila stisne.
Ispeći biskvit na 180-185°C u receptu u knjizi od Biluš & Božić iz 1982 g “Domaći kolaći” piše 40 minuta ..ja sam je pekla 30 minuta na 180°C.
Kad se skroz ohladi premazati nepečenim dijelom smjese od kojeg smo ispekli i biskvit.i poravnati..Gore ukrasiti sa istućenim slatkim vrhnjem.. ili sa šlagom iz vrećice Podravka.
Ohladimo u frižideru preko noći najbolje jer ja sam bila nestrpljiva ..dobila iznenadne goste pa se nije baš stisla.
Bitno je da se dobro ohladi i da smjesu podjednako podijelite ja sam se žurila pa mi je malo neravna..
2.
Davno prije često sam ju radila i kao kolač ili tortu..Znala bih dodati ili lješnjake… vaniliju malo ekstrakta bittermandela ruma..

Posluživanje
Izvor je iz knjige “Domaći kolači Biluš& Rode& Božić (1983 g) U originalnom receptu nema vanilije ekstrakta no ja ne bih bila ja da ne frknem malo likera ili ekstrakta..ruma ili nešto od ovog..

coolinarika.com

0 komentari