srijeda, 10. svibnja 2017.

NAKON ŠTO MI JE MUŽ POGINUO U SAOBRAČAJNOJ NESREĆI POSTALA SAM...


Nakon što mi je muž poginuo u saobraćajnoj nesreći postala sam samohrana majka dvije divne cure. Starija mi je ove godine maturant, završava srednu medicinu-farmaciju. Pre nedelju dana je postala i punoletna pa zato smo malo ranije proslavili maturu i punoletstvo.
 Čitav život radim za to pa sam joj dopustila sve što je poželela. Restoran, bend koji je želela, 100-nak ljudi, najbliži. Pre nego što joj je krenula zabava, izašla je da bi rekla par reči.. “Familijo moja, moji najbliži, drugovi moji. Hvala vam što ste sa mnom večeras, ja sam sad farmaceut a i odgovorna pred zakonom. Bože zdravlja da se opet vidimo za 4-5 godina kad ću biti Diplomirani Farmaceut, kako bi ispunila svoju želju i želju na još jednu osobu..ta osoba je uvek bila pored mene, usmeravala me na pravi put.
Zahvaljujući njenoj hrabrosti otrgla je mene i moju sestru iz porodičnog nasilja koji smo trpeli i omogućila nam divno detinstvo i divna rana mladost. Zahvaljujući njoj ja i moja sestra smo uvek imali sve kako ne bi bili odvojeni od druga djeca.. Dragi moji najbliži-MOJA MAJKA..Majko volim te.” Teško je… ali ovakvi trenuci vrate čovjeku snagu da se bori kroz život.

0 komentari