WELCOME

četvrtak, 18. svibnja 2017.

KOLAČ SA JAGODAMA KOJI SE NE PEČE NA VAŠEM STOLU ZA 20 MINUTA


Sastojci
400g mlevenog keksa
2dl đusa
450g sira
500ml slatke pavlake



250g šećera u prahu
500g jagoda
3 dl soka od jagoda
5-6 kašika šećera
2 kesice crvene želatine

Priprema
1.
Mleveni keks pomešati sa đusom , pa utisnuti u kalup za tortu i oblikovati koru.
2.



Sir izmiksati sa šećerom u prahu, kada se sjedini, polako dodavati slatku pavlaku i umutiti dok fil ne postane čvrst. Kada je gotov, sipati u kalup preko keksa.
3.
Jagode iseći po želji, staviti u šerpu i kuvati sa sokom od jagoda i šećerom. Želatin umutiti po upustvu sa vrećice Kada su jagode gotove , skloniti sa šporeta, dodati želatin, dobro promešati i odmah preliti preko belog fila.
4.
Ostaviti u frižider da se ohladi!
5.
Ja sam pravila male promene, podelila sam belu kremu na dva dela, isto kao i jagode i želatinu...Čisto zbog dekoracije, što znači da sam na podlogu od keksa stavila polovinu bele kreme, pa sam skuvala prvo jedan deo od jagoda, stavila u zamrzivač da se stegne želatina. Pa onda na to svatila drgi ostatak bele kreme, i skuvala ostatak jagoda sa želatinom, prelila na belu kremu i u frižider!

0 komentari