četvrtak, 18. svibnja 2017.

UDALA SAM SE MLADA I ZA MENE JE BRAK NAKON PAR GODINA POSTAO....


Udala sam se mlada i za mene je brak nakon par godina postao mnogo dosadan, iako imam decu sa tim mužem ja sam njega prestala voleti i krenula sam ga varati sa komšijom. Vešto sam to krila sve do jednog dana kada mi je muž rekao da će nakon posla prespavati kod brata i tako nenajavljen došao kući gde me je zatekao u ljubavnom zanosu sa komšijom.



Prvo je otišao videti decu koja su spavala u svojim sobama a onda se vratio do nas i kako je hteo da udari komšiju zamahnuo je rukom i
udario mene kod slepoočnice. Mnogo me je izvredjao nakon tog incidenta i ja sam odličila da ga ostavim ali da bi sud prepisao decu meni ja sam otišla u policiju i izmislila priču da me muž bije i da je veliki nasilnik. Policija ga je smestila u zatvor u roku od nedelju dana i ja sam sa decom otišla kod komšije da živim.



Zbog nedostatka dokaza muž će iz zatvora biti pušten za tri meseca a ja ne znam šta će tad biti i kakav će nastati haos kad sazna da sam sa decom kod komšije odmah dve kuće pored njegove.

0 komentari