ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

Neku Noc Izlazimo U Grad I U Nekom Klubu…


Neku noc izlazim u grad s prijateljima i ulazimo u neki klub kada vidim grupicu neki devojcuraka od nekih mozda 16-17 godina.
Sve su one napucane minjaci na njima,stikle,grudi na izvolite ma to je polu-golo.



Kada jedna od njih prilazi meni zaplice ona nogama i onako pocinje nesto pricati i kaze mozes li mi platiti pice,kazem ja njoj moze sok ali alkohol ne moze vidis koliko si pijana,kada ti ona meni odgovara e steta bas mi se svidjas i mogla sam ti podudlati u wc-u a sad necu.



Ja sam ostao zaprepascen ona meni to nudi koji sam od nje stariji 15 godina,zaista sam ostao zgrozen na danasnju omladinu i bojim s eza svoju kcerku koja ima 8 godina da i ona ne postane takva.
Jer tesko je djecu promijeniti ako ih okolina i drustvo povuce za sobom.

0 komentari