petak, 30. lipnja 2017.

DOĐEM KUĆI ŽENA ME DOČEKUJE SA BAŠ VELIKIM STOMAKOM


Bio sam skoro pola godine u inostranstvu , na gradjevini. Imam dobar brak,2 dece. Vratim se neplanski 2 nedelje ranije da ih iznenadim kad iznenade ona mene. Dodjem kuci, zena me doceka sa bas velikim stomakom. Sokiran,jedva se saberem da pitam sta je to?


 
Pricali smo,nikad mi nije spomenila da je ostala trudna. Kaze trudna 6 meseci ali ja joj ne verujem deluje mi pred porodom. Ako je trudna vise od 7, ja nisam otac jer sam i tada radio. Ostacu da vidim sta ce biti, kako mi se cini brzo ce

druga ispovest
Imam brata blizanca, život smo živjeli kao jedno do punoljetstva. Nakon toga sam ja otišla u Austriju da studiram, on je ostao u Bosni (nije tip za studiranje).



Tako su prošle 3 godine. Ispočetka mi je bilo jako teško navići se bez njega, doživljavati sve sama, sve ljepote grada, svaki parti, zanimljive momente, sve što sam do tad s njim proživljavala. Većinu takvih momenata sam doživjela i kroz sreću i kroz tugu, bilo mi je žao da sama idem kroz to, a opet tako drago jer sam dobila priliku. Prije mjesec dana sam odustala od faksa, jer smo dobili priliku da oboje preselimo u Njemačku i tu ponovo skupa živimo. Danas smo dobili papire i smatram da nikad u životu nisam donijela bolju odluku! Volim svog brata najviše na svijetu!

0 komentari