četvrtak, 22. lipnja 2017.

KADA MI JE PUKAO VODENJAK DOBILA SAM ŠAMAR OD MUŽA...


Kad mi je pukao vodenjak, dobila sam šamar od muža zato što sam sad setila da se poradjam, kad on izlazi sa društvom. Izašla sam sama na ulicu, naletela na bivšeg.




Odvezao me je u bolnicu, bio sa mnom u sali, dok je moj muž bančio, fešta se nastavila kad sam mu javila da sam rodila sina. Tad sam mu bila ljubav, duša, život njegov. Sutradan je došao da me poseti, zatekao bivšeg u hodniku, odmah me napao da sam ga varala, uhvatila na bebu, pa još tudju. Od tada je prošlo nekoliko meseci, mi se razveli, živim sama sa detetom.




Srećna sam i zahvalna bivšem mužu zato što je mentalno ograničeni debil. Hvala mu do neba. A bivši će nam postati kum, pomogao je meni i detetu kad nam je pomoć bila najpotrebnija.

0 komentari