subota, 17. lipnja 2017.

PRIJE 4 GODINE RODITELJI SU MI POGINULI KAD SU SE VRAĆALI SA POSLA....


Prije 4 godine roditelji su mi poginuli kad su se vraćali sa posla. Ostao sam sa mlađom sestrom, ona je tad imala 6 godina a ja 16. Od tad me je život tjerao da naglo odrastem psihički. I zaista sam odrastao. Radio sam na dnevnice, zarađivao i provodio vrijeme sa svojom princezom…



Brinuo sam se za svoju sestru jer mi je ona sve na svijetu. Nikome nisam dao da je odvede od mene, želio sam da svoju sestru sam izvedem na pravi put. Kupao sam je, oblačio, češljao spremao za vrtić svako jutro, a njen poljubac prije ulaska u vrtić mi je bio snaga da prebrodim sve nedaće u tom danu. I zaista sam uspio, moja mala slatka princeza danas ima 10 godina, ima sve petice u školi,



a kad god odem na roditeljske ona je glavna tema, uzor za svoje vršnjake kako njezina nastavnica kaže. Hvala ti Bože što sam uspio! ❤

0 komentari