ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

PROŠLE SEDMICE SAM NA ULICI PRONAŠAO NOVČANIK, KADA SAM OTVORIO...


Prošle sedmice sam na ulici pronašao novčanik. Kada sam otvorio vidio sam da je baš pun eura, čak je bilo i ljubičastih, tj po 500 eura. Nisam ništa vadio iz novčanika, već sam se odma uputio u stanicu policije, mnogi će reći da sam lud, pogotovo jer ni ja nimoji roditelji nemamo posao, a ja sam kao diplomirani pravnik na birou već 4 godine.



Nemam posao, nemam para, ali takav sam, tuđe mi ne treba, pa kada bih i od gladi umro. Dva policajca su me saslušala, a onda uzela novčanik i rekli da se ne brinem da će oni pronaći vlasnika. Kada sam došao kući bilo mi je čudno jer nikakve svoje podatke nisam ostavio, a u pravilu sam trebao. Ponovo sam otišao do policije, a ta dva policajca su mi rekla da se ništa ne brinem i da idem kući… i potapšali me po leđima. Sve što sam uspio reći bilo je ALI… a oni su me prekinuli i ponovo rekli momče idi kući.


 
Sjeo sam na biciklo i vratio se kući, ali svaki dan razmišljam o tome, izjeda me neka sumnja… da sam barem pogledao u dokumentima kako se čovjek zove da provjerim da li je dobio svoj novčanik. Bilo je sigurno preko 10.000 eura… možda i puno više

0 komentari