četvrtak, 20. srpnja 2017.

VJENČATI ĆU SE IAKO GA NE VOLIM


Upoznala sam momka sa kojim sam u vezi zadnjie dvije godine i sa kojim ću da se i vjenčam iako ga ne volim, ne simpatišem i ništa prema njemu ne osjećam, a vjenčat ću se samo iz jednog razloga. Sada svi mislite da sam pokvarena i kao sve sponzoruše da sam sa njim zbog novca, ne nisam sa njim zbog novca jer mi novac ništa ne znači i slabo koji momak ima onoliko koliko ja imam.


 Moj jedini razlog zašto sam sa njim i zašto ću da se za njega udam je kako bih bila blizu njegovog oca, mog svekra. Za razliku od sina on je neviđeni šmeker, visok, zgodan jak, nadaren i obdaren. Pun iskustva i zna kako se postupa sa ženama i kako da ih učini zadovoljnim, ispunjenim, sretnim, jednom riječju zna da ženu učini ŽENOM.


 Njegov sin je povukao na njegovu suprugu, nizak, škvrljav, bez samopuzadanja, na kraju, krajeva, ružan, al baš. Ali to mi je jedina sigurna veza sa njegovim ocem, živjeti ćemo pod istim krovom i imati mnogo vremena samo za nas, a nikome nećemo biti sumljivi.

1 komentar: