petak, 6. listopada 2017.

JA SAM SRBIN A CURA MI JE BILA ROMKINJA…


Srbin sam imao sam devojku koja je Romkinja, prvih nedelju dana sve je bilo dobro, sve dok nisam upoznao njene. Od tada svaki dan mi je bio nocna mora, zatekao sam je na krevetu kako spava sa rodjakom koji je vlasnik firme, njeni roditelji rade u firmi njenog rodjaka i njima je to normalno da spava sa njim.

Nikada nisam imao predrasude prema ljudima ali meni to nije normalno da ona spava sa svojim rodjakom itada sam joj rekao da cu joj vratiti za sve.



Poslije toga je postala nenormano ljubomorna stalno me zivkala da provjeri da nisam sa drugom djevojkom.
Cak mi je jednom u 2 poslije ponoci dosla i rekla da izadjem napolje iz stana kako bi provjerila da nije ko sa mnom.

Malo sam to trpio i nisam mogao vise ostavio sam je,na sta je ona pocela da mi ovori kako ce mi placati fakultet samo da budem s njom jer moji nisu u stanju da placaju.

Rekao sam joj da nema tog novca s kojim bi me mogla kupiti i da mi tako sam vise da u ocima,poslije tih mojih rijeci nikada vise se nismo culi niti vidjeli.

0 komentari